Fortsätter att göra fint!

Nu har jag haft fullt race och vattnat alla mina växter och tagit bort döda blad. Som en djungel i sonens gamla rum.
 
Var även tvungen att knäppa en bild på vaggan som min far gjorde när sonen föddes. Han satt bara och väntade vid telefonen för att veta könet på sitt första barnbarn, för innan hade jag sett ut en blå och en rosa nyans. Sen blev det två tjejer efter sonen men vaggan fick fortsätta att vara blå.




Sture dammsuger och skurar golv.
Nu ska jag gÖra degen till pajbotten som ska få står några timmar i kylen. Det blir Västerbottenpaj till middag ikväll!!!!!

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers

Otroligt fin vagga =)

2012-09-10 @ 00:33:04
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0