Allt mellan himmel och jord!

Jag känner mig inte alls bra. Hostan håller jag i schack med medicin och ingefärsdryck men snoret och kroppen är inte alls okey. Jag känner mig jättetung i kroppen som om jag helt enkelt inte orkar röra den. Värk i lederna men ingen hög feber, feber har jag tar den direkt när jag vaknar och då ska den vara under 37 imorse var den på 37.7. Jag blir alltid rätt vissen när jag har feber även om den är låg som nu. Men vissa människor är ju så alla reagerar olika.

 
Eftersom jag hostar som jag gör och även om den inte blivit värre så måste jag nog ringa återbud till tandläkaren imorgon, inget kul att sitta där och hacka och känna sig risen. Hoppas att han har en ny tid snarast. Fick en ny tid den 4 Oktober så det var snabbt för att vara han.
 

 
Känner mig lite olustig och retlig ja tom lite deppig. Hösten är verkligen här och alla som känner mig vet väl hur jag reagerar då. Jag vill gå på ljusterapi eller om det nu heter solterapi. Har googlat men hittar bara men massa privata ställen. Vill gå till ett sjukhus där det finns legitimerad personal så som läkare och sjuksköterskor etc. Någon som vet ett bra och inte alls för dyrt ställe i Stockholm?
Eller kanske man ska få en remiss från sin husläkare?
Snälla läsare ni är över 100 varje dag, någon ska väl veta något om detta?
 
Igår scrapade jag klart söder och även Ålandsresan, Nu har jag kvar Historiska museet och Kaknästornet. Men vid lön så ska jag köpa lite bruna papper, lite historiepapper och saker att scrapa med för det är något jag inte har. Sen finns det Eifeltornet och dylikt men vart är monument från Sverige som tex Stadshuset, Globen, Kaknästornet, Skansen scrap och dylikt. Någon som vet? Har kollat igenom Panduros katalog och hela deras sortiment, men där finns inget. Någon som vet någon stor och bra butik i Stockholm som ni kan rekommendera? Vill ju inte bara sticka iväg hux flux och så har de inte just det jag söker.
 
Norröra gjorde jag massor på varje sida, här har jag lagt ned mest på förstasidan och det pga tiden och lusten och orken. Det räcker med lite på övriga sidor.
Resultatet av Söder, första sidan har ni ju redan sett men här kommer resten.

 

 

 

 
På Djurgårdsfärjan efter det att vi käkat lunch vid Slussen.
 

 
Nu får ni se varken ni vill eller ej dagsturen mellan Kapellskär och Mariehamn
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Nå vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0