Lördag!

Tänk va redan Lördag och man är ledig igen! Jobbade igår och dagen gick rätt fort. Mår bättre men är inte bra, hostar på nätterna men det lossnar, så man får vara glad för det lilla.

Vad står på schemat idag då...jo som alltid tvättstugan, sen ska vi väl påta lite i landet är det tänkt, sätta potatis som aldrig vill gro...tänk minsann vanlig potatis den gror fort som attan men inte sättpotatis inte!!!!
Nu trycker vi i den iallafall och håller tummarna :-) Sen ska väl älsklingen spela på hästarna och åka till Vällingby pga att vårt apotek inte är öppet vare sig Lördag eller Söndag...uruselt tycker jag.


Får se om jag hänger på eller om jag fixar lite här hemma istället, har inte bestämt mig ännu för hur det blir. Borde ta det lugnt och inte flänga runt nu när det är femdagarsvecka nästa vecka, med både dropp in och förskolans dag. Blir säkert lite övertid på dropp in dagen då det först börjar kl tre. Så en hektisk vecka igen och är man inte helt okey så bör man ta det försiktigt när man kan.

Nej jag tror inte jag är riktigt vaken ännu får inte riktigt ned något i bloggen idag, det poppar inte upp av sig själv som det brukar. men då är det kanske lika bra att lägga av och slappa en stund framför tv:n.
Vi hörs senare...kanske med lite bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0