Torsdag!

Så många läsare igår och enbart tre skrev om Camilla Läckbergs böcker. Uselt och enormt tråkigt. Tänkte man kunde diskutera detta ämne i mitt kommentarsfält. Men det var tydligen ingen höjdare. Nä några framtida förslag till diskussioner kommer inte komma. Blev lite besviken faktiskt. Undrar varför ni läser en blogg och aldrig kan kommentera eller diskutera något ämne?

Snälla ta inte åt er om ni inte bör göra det. Har ni inte läst böckerna, eller brukar kommentera ibland eller ofta så ta inte åt er. Men om ni enbart kommenterat negativt så kan ni ta åt er, man bör göra både och inte bara kommentera när man ser fel eller sitta och leta fel för att kunna slänga in något skit. Då läser man nog fel blogg eller bloggen av fel anledning.

Ananaspajen var himmelskt god, med vaniljsås till.





Jag började se Sound of music igår men orkade inte se hela då jag var väldigt trött.
Den är bara helt underbar och jag ljuger inte om jag säger att jag sett den hundratals gånger på VHS och 2 eller 3 gånger på bio innan jag fick filmen i present av min syster.






Läs om filmen HÄR
och HÄR






Underbar musik och underbara skådespelare och musiken är på topp!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0