Positiv!!!!!

  1. Dammat
  2. Skurat badrum+lilla toan
  3. 3 Diskat
  4. ätit frukost
  5. Läst DN och löst långa ordet och alla vågräta ord från bilden i krysset
Nu sitter jag här igen och undrar vad man nu ska hitta på? Tycker att helgens dagar bara rullar på och försvinner lika fort som de kom utan att man egentligen gjort något vettigt.
Eller hur är det för er läsare.
Men ni verkat ha tappat totalt att svara. Två veckor i rad har jag frågat vad ni tycke rom deltagarna i lets dance utan något svar alls. Jag vet att fler läsare inte kikar på detta program och roligt nog är det just de som svarat. Ja inte nu utan i början av programmets start.


Kom igen vad tycker ni om deltagarna i lets dance? Rasar helgerna förbi utan att ni känner att ni gjort något vettigt? Vad ska ni göra i helgen? Kom igen kör så tangenterna ryker!
Alltid kul med kommentarer, så länge de inte är snorkiga, elaka, spydiga, man kan säga sin åsikt på ett trevligt sätt.



Vet att många har svårt för det tyvärr, de letar bara efter något att hacka på. Så ledsamt vilket tråkigt liv man måste ha om man bara letar fel och enbart vill hacka på folk.

Livet är så kort så alla borde ta vara på det och inte bete sig illa mot andra eller vara bitter mot andra, klanka ned på andra, bete sig surt, grinigt mot andra.
Försök se något positivt i allt och alla, försök ge positiv feedback inte enbart negativ.



Livet blir så mycket lättare och roligare då!!!
Le åt människor du möter ett leende kan rädda dagen för många. Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!



Sen tänk på en sak denna blogg är inte hela jag. Du kan aldrig lära känna mig helt genom att enbart läsa bloggen. Förstår du inte det har du inget här att göra.
Riktat till alla negativa människor som enbart sprider negativ energi kring sig.
Alltså inte riktat till någon specifik person eller händelse.
Må gott alla läsare!

Alltså bete er inte så här negativa människor!






Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hejsan!

Här finns alltid mycket att läsa!

Mina helger räcker aldrig till, är ute på landet och nu skall jag plocka kajp och ramslök och sen upp till kyrkogården med blommor. Om det blir varmare och mindre blåsigt så blir det plantering i eftermiddag annars får det vänta till i morgon.

Ha en skön helg!

Yvonne

2012-05-12 @ 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0