Fredag!!!!!



Yepp nu är vi äntligen där!!! Veckan som skulle bli otroligt jobbig är nu nästan över. Tre sena kvällar, personalbrist som jag inte visste om i Måndags morse är nu snart över.
Skönt!

Sen är de enda åtaganden i helgen tvättstugan och städa här hemma. Får se om det blir en promenix också beroendet på vädret.
Annars blir det nog soffläga och se reprisen av Lets dance, vi var alldeles för trötta igår för att orka med att se det. Så vi såg på vad är det du äter istället.

Men jag vet att rätt åkte ut igår Camilla Henemark. Äntligen tog ni ert förnuft till fånga tittare.
Eller vad säger ni som tittar på det?


Kolla vad fint min ena Clivia blommar.

Utan blixt



Med blixt



Se det är redan över 14+ ute och kl är inte ens sju.



Nu ska jag äta frukost och läsa DN+krysset i den.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0