Underbar Måndag....jag ljuger så bra!

Blä för Måndagar och Måndagar som varar fram tills kl sju. Blir trött bara jag tänke rpå det.
Känner även av i kroppen att vi städade igår, räfsade, grävde och en massa annat. Nej idag är ingen vanlig dag för det är Kerstin gnälliga dag...kanske det är mer ofta så det kanske egentligen är en vanlig dag :-).
Nå läsare vad tycker ni om vår gård då? Lite slappt med kommentarer igår.

Vet ni en sak Lets dance kommer att gå på Torsdag igen pga hockeyn...nu blir jag riktigt förbannad faktiskt. Vad håller de på med. Jag vill se det på Fredagar inte Torsdagar. Men som alltid går sporten före allt annat. Trotts att det finns en drös sportkanaler att lägga sporten i.
Om man vill se något särskilt så får man också betala för det. Om jag vill se mer film så kostar det ska även gälla sporten anser jag. Är det VM så får de läggas i dessa kanaler andra program ska inte tas bort eller flyttas.
Nej tror jag ska äta lite frukost och sluta gnälla.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller HELT med dig gällande sporten på vanliga kanalerna! (Inte för att jag missar Let's dance, men ändå.) Jag avskyr sport, passionerat! Och är för avskaffande av tv-sända sportevenemang! Låt dem hållas på alla 100-tals sportkanaler som tvingas med i alla olika paket av kanaler man erbjuds! Jag skulle vi ha ett paket utan sportkanaler och där sporten inte flyttar alla vanliga program!



Så - då fick jag det sagt också! ;)



Er gård blir fin... ska bli spännande att se hur det ser ut när allt börjar blomma och bli riktigt fint...



Ha en fortsatt bra vecka!

2012-05-07 @ 09:40:59
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0