Tråkigt!

Jag är trött och seg, vet inte riktigt vad jag ska göra här hemma. Ingen lust att läsa, ingen lust att kolla på tv, ingen lust att sätta på en film, ingen lust att baka något. Känner inte för ett enda piss. Det jag gör är att sitta här vi datorn och inte göra något vettigt.
är fortfarande sur över att dvd är som den är, är sur över att Sture inte försökt att koppla in den andre spelaren parallellt med den gamla. Nej vi har nog inget val mer än att köpa en ny kombinerad DVD/VHS spelare...suck allt är skit!

Vad gör ni när ni är sjuka?

Självklart ska man inte rusa runt och städa hemma eller tvätta fönster eller göra storkok eller storbak. Man ska ta det lugnt ligga i soffan och slappa med filmer och böcker och tidningar. Har ingen ny tidning, har ingen bok jag vill läsa, har ingen film jag vill titta på...men suck så trist allt är.

Camilla Läckberg då? Läste aldrig klart den första boken Isprinsessan den var så himla tjatig. Men den allra senaste verkar handlingen iallafall bra. jag provar, jag kör...hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0