Torsdag!

Igår gjorde jag en spirometri test kurvan låg under men jag får mer besked när jag ska till läkaren den 13 Juni.
Har haft tungt med andningen de senaste två dagarna och det är antagligen pga de höga pollenhalterna.
Idag stänger jag så det blir en lång dag och eventuellt ska det bli regn också. Tycker det är bättre med stängning utomhus än inne. Barnen vill hellre vara ute och rasa runt, man märker att de inte alls vill gå in nu när man varit ute så mycket.


Imorgon är det semester som gäller och åka in till Kungsan på smaka på Stockholm i regnväder, för regn har de lovat. Tack för det!
Tryck på logon under för att läsa om Smaka på Stockholm.




Detta ska jag då inte äta:
Bröderna Olssons X-treme Food Guerilla Cooking Menu
Bull Balls Tacos, Grillade Tjurtestiklar i vetetacos med Snake Bite Garlic Salsa, 50 kr

Ja i år finns det tydligen extrema saker.
Nu ska jag äta något väldigt vanligt. Blåbärsyoghurt och polarkaka med skinka och ost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0