Tisdag!

Var så trött igår så jag nästan gäspade ihjäl mig under apt, men jag var inte den ende kan jag tala om. Många sjuka på stugan och jag började en halvtimme tidigare pga personalbrist. Jag kommer alltid lite tidigare för att kunna prata med andra läsa tidningen, kolla jobbmail etc.
Så det vart en 11-timmars dag för mig. Idag en mer normaldag då jag slutar kl 16.30.

Kul att du tyckte vår gård var fin. Mycket blommar redan nu utom syrenerna och rhododendron och de lökar som ännu inte kommit upp.
Städat och fint är det också och borden är avspolade så att man åter igen kan sitta ute.
Vår och sommar är iallafall speciella.

Igår var det den 7 Maj, min morfars födelsedag om han levat skulle han ha blivit 110 år. Grattis morfar.
Tänk att man blivit så gammal så att man själv har åldern inne för att bli mormor och farmor. Trodde väl aldrig att man skulle komma dit :-)
Frukosttime!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0