Stannar hemma!

Usch fy vad jag är arg på mig själv. Gick och jobbade igår, blev naturligtvis sämre i min hosta. Jag vet ju hur det blev förra gången då jag jobbade med feber innan julen och sen fick lunginflammation och gick och jobbade efter fyra dagar med antibiotika. Ja ni som följer min blogg vet ju hur allt slutade efter tre månader. Men ändå gör jag samma fel igen.
Men idag ringde jag jobbet jag är hemma.
Idag imorgon och på torsdag är det stängt. Tänker dock jobba Fredag då vi är mycket färre personal. Tre dagars vila med hostmedicin och Ipren och massor av vätska...sockerdricka vill jag ha! Sture köpa med sig på hemvägen.
Sen ingefärste direkt importerat från Thailand...starkt och gott.








Nu ska jag äta en massa vaniljyoghurt med färska bär!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig!

2012-05-15 @ 09:54:31
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0