Söndags morgon!!!!

Blä!!! Det är något visst med Söndagar som jag inte alls gillar. Sista ledighetsdagen kanske, gå och lägga sig i tid, måste sova får inte ligga och rulla runt. Ja en massa negativ energi trycker Söndagar ut.
Dessa dagar känns svarta och mörka på något sätt även om solen skiner.

Har ju även en rätt jobbig vecka med flera sena dagar. Imorgon direkt när jag slutar är det APT fram till kl sju, sen stänger jag både torsdag och fredag denna vecka. Man blir rätt trött med långa sena dagar.

Men nu ska ni få se några fina blommor, clivian eller cliviorna blommar nämligen hos mig.







Knäppte även en bild på min stora st paula som fortfarande blommar.



Blommor piggar alltid upp eller hur? Nu tänker jag faktiskt unna mig en riktigt stor frukost med massor av goda pålägg.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0