Promenarat!

Vi tog en promenad i Blackeberg. Vi gick förbi backen där gamla SB tvätten låg och mitt i mot bygger de urfula hus som ser ut som sjukhusbyggnader.





Adress Björnssonsgatan precis innan pensionärsbostäderna i höghuset vid gamla kinesparken.

Men innan vi kom dit fotade jag lite blommor









Nu lämnar vi de fula husen och går genom skogen på parkvägen mot Blackebergs sjukhus, där fler fula vita hus byggts...blä kolla in så de förstört allt.





Nu börjar det



Här kommer en film på nybygget och hur de förstört delar av sjukhusområdets vackra park





Lite bilder som jag tog efter filmen runt Snuskungens slott (Ljunglöfska Slottet).

















Kolla ser ut som ett gigantiskt Bonsai träd



Ännu ett mystiskt träd vid Sjövillan













Min båt vem har snott min båt? Ser tydligt att det är min när jag zoomar in!!!!!!!



Slottet från andra hållet alltså baksidan jag har Mälaren i ryggen.











Efter en dryg timmes promenad är vi åter hemma och ska nu rensa lite ogräs i landet.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kul att få se bilder från Blackeberg men trist att de förstör parken och skogen!

2012-05-20 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0