Nu är det sommar!!!!!!!!!

Snart är sommaren här plocka blommor och bär.....
Vi ska ro över viken.........

Optimist är jag trotts dagens gråa, blåsiga och kalla väder. Igår på eftermiddagen frös man trotts att man hade fleece på sig. Var kalla blåsiga nordanvindar, idag är det 7,9+ och grått men det blåser inte lika mycket längre.
varför denna glädje då?
Jo se vi har nu åter igen sjöutsikt:







Plaskdammen är fyllde. Brukar först vara den 1 Juni men de fyllde redan imorse måste det ha varit.
Kunde dom inte skvätt i vatten redan förra veckan då det var så himla hett. Någonstans mit ti mellan dessa väder vill jag ha. En svag sydlig vind och max 20+ och sol.
Eller vad säger ni?
Snart ska jag äta en ljuvlig tallrik med vanilj och blåbärsyoghurt där jag lägger i en näve färska jordgubbar. Låter smarrigt va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0