Morron!

Orkar inte längre med hostan. Dagarna märks den knapp. Men nätterna hostar jag mig lila i ansiktet. Jag orkar inte längre med detta. Gå till läkare? Ingen feber, mår inte annars dåligt, inte hes och hostar nästan inget dagtid. När jag vaknar på nätterna är jag sjöblöt och nattlinnet har klibbat fast, och hostar som attan gör jag också.
Varför drabbas jag som var sjuk i tre månader och sen enbart bra i två?
Blää!!!!!

Idag har vi dropp in och lite sen invigning av vår förskola, politiker kommer dit också för att klippa band etc. Lite sent kanske då vi öppnade upp i September, men det finns anledning till att vi har det nu istället för då. Anledningar som jag inte vill skriva här i bloggen. Därför har vi kallat det för dropp in. Så idag ska gården dekoreras med ballonger och girlanger och blå gula band.
Vi har iallafall tur med vädret.

Där var jag fyndig va? Fick med titeln till en av Sveriges roligaste filmer. Det måste ni hålla med om iallafall?! Tvåan var mer eller mindre platt fall, men går att se men långt ifrån lika rolig som ettan.
Nu är det frukost dags...igen!

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Jag har utmanat dig. =) Du hittar utmaningen här: http://phantazia.blogg.se/2012/may/utmanad-utmanar-vidare.html

2012-05-22 @ 17:48:16
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0