Måndag!

Sovit dåligt inatt. Somnade som en klubbad säl vid 22. men sen vaknade jag kl 02 och somnade först om kl 03.30 ca. Vaknade igen kl 05 och låg och vred och vände på mig tills kl ringde kl 06.15. Somnade väl kort om då och då. Attan att det ska vara så svårt att sova ibland. Kommer vara urseg idag. Men varför vara pigg en Måndag som 'är den allra roligaste och lättaste dagen på veckan :-).

Solen skiner iallafall och det är 13+trots att kl bara är 6.30. Ska ta och äta lite frukost och sen åka iväg. Ska duktig ta alla mina mediciner och vitaminer innan jag ger mig iväg. men först lite frukost för jag är väldigt hungrig nu efter att ha varit vaken så länge.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Sv - Jadu, jag har ingen aning eftersom jag själv aldrig varit på Visingsö. Men jag vet att de åkte från oss med husvagn, sen m den var med hela vägen eller inte vet jag inte alls.

2012-05-21 @ 21:26:21
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0