Måndag! Igen?



Varken sämre eller bättre idag...jo halsen gör inte ont utan sticker nu enbart. Näsan rinner som en kran, vatten snuva. Nej är inte allergi för jag använder medicin mot pollen allergi just nu. Flera gånger/dag tom. Sen känns kroppen tung och även huvudet, men ingen feber.
Köpte choklad igår bla Marabous nya jordrubb. Bra medicin :-).





Vit choklad mousse, den godaste chokladen som finns. Jag lovar!



Här har vi då köttfärslimpan som färdig. Den ser underbart god ut.



Sen var vi ju bara tvungna att gå ned på gården för att sätta dit ödlan och vattenbadet.







Magnolian är i full blom nu.





Lite blandat.



Men oj jag glömde ju bilden med den underbart goda västerbottenpajen.



Den var som vanligt himmelskt god.

Till frukost ska jag äta detta:





Ha en bra Måndag för det ska jag försöka ha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0