Lördag!

Oj då! Här sitter ni nu alla läsare och stirrar blint på en datorskärm. Var är människan? Klockan är ju över nio?!
Här är jag! Tog en sovmorgon och vaknade kl 7.10. Sovmorgon????
Ja det är sovmorgon för mig, sen har jag kört på i 180 och dammat hela lägenheten, våttorkat varenda pinal och yta+tvättat badrum och lilla toan
och tagit en dusch. Nu sitter jag här och skriver till er som stirrat på en icke uppdaterad blogg i flera timmar!
Eller hur?


Sen ska vi ha tvättstugan, rensa ogräs från landet, handla och laga mat, se på Eurovision contest. men mellan handlingen och middagen behöver vi ta en eftermiddags lut för att orka vara uppe till midnatt. med det ös vi kör idag behöver man verkligen en power nap.

Igår när en mamma hämtade sitt barn fick vi personal på vår avdelning ett paket var. Hon tyckte att vi gjort ett så bra jobb och att hennes barn trivdes så bra och hon var jättenöjd med det jobb vi gjorde. Alltså sådant här värmer ens hjärta jättemycket, man känner sig lyckad och man känner att det man gör på arbetet verkligen ger resultat.
En jättefin ljusstake där man kan sätta ett smalt ljus eller ett tjockt.



Äsch vi tar en med blixt också.



Min frukost som består av en bit odekorerad smörgåstårtbit som Sture fick på ett café där de tömde sopor. Hon som gav dem tårtbiten var lite besviken att de var så tidiga då hon inte hunnit att dekorera tårtan.
Gulligt att bjuda sopkillarna på lite gott då de faktiskt har betalt för att tömma caféets sopor.



God var den iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0