fredag......

....tralalalalalalalalalaaaaa!!!!!!!!!!


Vilken hetta igår! Mängder med vatten gick åt, barnen åt korv med bröd och en Piggelin som efterrätt. De som skulle sova somnade som klubbade sälar. På eftermiddagen satt vi åter igen tillsammans på gräsmattan och åt smörgås, dricka och frukt.

Vi hann med ett förskolelopp där alla fick medalj och en festis, barnen blåste mängder med såpbubblor på eftermiddagen och vi tog mängder med bilder. En lyckad dag men jag var supertrött efter denna dag och så stängning på köpet.

På kvällen var de vattning av rabatten och liggläge i soffan till halv åtta hos mig och bygglov. Tycker den unga tjejen som var förskolelärare var otroligt gnällig och det var även han som vann. Det är inga världskockar som ska laga maten, det ska vara det lilla extra glitter och glamour. Sen kan man inte ge minus för att köttet är så blodigt det ska vara bara för att man inte gillar blodigt kött.
Nej det var gnäll på dem i hela tiden. men hon var värst så himla barnslig i sitt sätt.

Frukosttime är det nu och sen ska jag göra mig i ordning för jag börjar kl åtta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0