Bakat paj!



Kl 6.40 började jag med denna paj. Det luktar Äppelpaj i hela lägenheten nu! Blir till efterrätt ikväll, inte röra innan.
Usch så trist det såg ut när man kikade ut i fönstret, blåsigt och grått. Varför kan inte helgerna också vara fina?

Hm igår var det ju kul värre, först fick man mer eller mindre rusa in med barnen på förmiddagen och direkt efter mellanmålet utomhus. Vi hann precis ta in allt mellanmål då regnet formligen öste ned. Snabbt in igen och då kom solen och lös sen ända tills jag kom hem då det åter började regna. Först strax efter 10 sen sol fram till ca 14.30 sen regn och sen sol från 15-ca 18.
usch fy säger jag bara.
Men varmt var det 19+ på kvällen när jag kom hem idag är det bara 8+.


Vad ska man göra idag då? Jo tvätta och städa, verkligen en rolig Lördag man har framför sig.
Jag vill ha bättre väder och gå till Skansen. Vi har bara varit där en gång tillsammans och då hade jag ingen digitalkamera. Ska bli så kul att få fota där och sen vill jag se nya lillskansen. Synd bara att det även är inomhus eftersom jag är pälsdjursallergiker.

Så där ja nu vred jag nacken fel, fy vad det gör ont. Så himla klumpig man kan vara. Nä fy nu skiter jag i det här och går och käkar frukost istället.

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig!

Har du testat att göra ananaspaj någon gång? Jag blev bjuden på det för ett tag sedan och det var gudomligt gott. =)

2012-05-12 @ 10:39:45
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0