Ananaspaj!

Lite mera medicin behöver jag!!!!!!



En arbetskollega gjorde denna paj och den var himmelskt god. Får se om jag lyckas lika bra.
Ja man orkar baka en paj fast man är sjuk. Jag är sjuk inte döende!


Blir en fin efterrätt idag och imorgon. Middagen idag samma som igår men med stekpotatis, imorgon blir det schnitzel med remouladsås och pommes och gröna ärtor. Fredag vet jag inte men på Lördag så blir det panerad torskfile med potatis och hollandaisesås och gröna ärtor. Älskar gröna ärtor men det passar inte till alla maträtter dock till dessa två.

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Om den var lika god som den ser ut så vill jag gärna ha receptet. Har hittat massa på nätet men det är ju svårt att veta vilket som är gott. =)

2012-05-20 @ 15:52:01
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0