Våren är visst här idag!

Har legat och kollat på Julkalendern med Albert och Herbert. Sture kom nyss hem och står nu i duschen ska göra detsamma efter honom. Känner som om bacilluskerna även sitter på kroppen.


Argsinta små bacillusker som krälar både inombords och utanpå kroppen. Önskar att man kunde tvätta sig inombords också :-). Riktigt gnugga bort sjukdomen som inte vill ge sig. Få tillbaka sin röst igen och inte låta som en kraxig kråka.
Det skulle vara drömmen det.

Det har tydligen varit jätteskönt väder idag enligt Sture. Jag har inte själv känt det bara sett det på termometern. Snart är det riktigt vår och då kan man börja göra i ordning i rabatten utanför porten. Ska även bli roligt att se hur Apeln tagit sig efter beskärningen. Jag hoppas att den ska blomma med vackra fina blommor. Nu när den kommit fram ut ur allt ris som fanns runt om. Höga fula buskar. Bärbuskar, rädisor, och potatis sen får vi se vad det mer blir. Lite mer plattor att gå på mitt i ska den nog bli också
Bilder kommer att komma upp det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0