God morgon!

Gäsp vad trött jag är idag. Men jag sov ända till kl 7.10 och det är sovmorgon för mig.
Men tänker faktiskt lägga mig och slö titta på tv om en stund, kroppen är inte riktigt vaken än.
Är inte tillräckligt pigg för att sitta här just nu.

Men kan bjuda på en bild från Middagen igår.

Lövbiff, pommes och vitlökssmör



Idag blir det lax, potatis och Hollandaisesås. Sture köpte en hel lax och gjorde i ordning, det blev massor av mat så vi frös in några lådor, så himla gott.

Idag hade någon snott vår tid i tvättstuga 1. vi tvättar alltid Lördagar kl 10, men någon hade tagit vår tid :-), nu blev det tvättstuga 2 och kl 11.
Kl 10 är bättre då är man klar senast 12 och kan göra lite annat kul. Men att vara klar kl ett då är man ju redan inne på eftermiddagen och det är inte många timmar tills det är middag.
Men idag ska vi ändå bara vara hemma så det spelar ingen roll, sen ha ringen snott tiden alla får ju boka vilken ledig tid de vill. Men när man är van vid en tid och tvättstuga så blir det lite tokigt i huvudet.

Ska iallafall damma här hemma och vattna alla miljoner blommor :-) + ta toaletter och handfat. Sen ska vi fortsätta att se på en riktig jul, julkalendern från 2007. Imorgon hoppas vi på sol och kanske en liten prommenix ute i vårvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0