Morron!

Uppe med tuppen idag också!!!  Har en läkartid kl 13 idag, då läkaren bla ska titta på mina ögon, eller huden runt om. Som är torr och kliar massor och det är små blemmor eller små utslag där.
Annars känner jag mig ganska okey faktiskt.

Tänker inte sitta här länge vid den här tiden på morgonen, utan bara ge mig till känna.


Synd att Dennis åkte igår i Mästerkocken, men hans efterrätt var ingen höjdare.
Sen kan jag tycka att han som vann första tävlingen inte skulle stå i en elimineringstävling. Men då hade ju urban åkt istället. Jag tycker att Josephine skulle åkt som inte hade exotiska frukter i sin rätt och de sa de ju flera gånger...vart är frukterna .
En kakbit och två såser och några maränger, juryn tom byggde om den. Får hoppas att Urban står stadigt med fötterna nästa vecka.

Nu ska jag lägga mig igen. När jag vaknar ska jag ta en dusch, käka frukost och strax före ett ska jag ge mig iväg ut.

Kommentarer
Postat av: Celine - Mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig

Hur gick det? Vad sade läkarn?

2012-03-15 @ 13:56:34
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0