Toscakaka!

Kunde inte låta bli:



Till min älskling som ligger och sover sen kl 12. Jag är säker på att han fått migrän. Han tog två Alvedon och en Naproxsen vid tio som man ska när migränen gått för långt. Det vet han om eftersom jag lider av migrän. Sen tog han två Eeze när han kom hem.
Attan ska han också få denna huvudvärk? Han har då aldrig haft detta förr, jo för drygt en vecka sen men då tog han Eeze i tid. Då får han allt skaffa recept migrän tabletter för mina får han inte ta, de kostar 150 kr/st och jag tar dem enbart i yttersta nödfall. Sen om de tog slut för att min älskling lånar vore inte kul alls. Men klart han får om det verkligen behövs, men om han inte får så ger han sig iväg till läkaren mycket snabbare.

Nu ska jag vila en stund!

Kommentarer
Postat av: Celine

Meeen... dreggel!

2012-03-05 @ 14:46:12
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0