Torsdag!

Jag var riktigt duktig igår på att hålla tyst. Enbart några meningar kom över mina läppar när jag inte tänkte mig för.

Vi såg på Mästerkocken igår och jag hade velat se Marco eller Sigrid åka. Marco besserwissern som egentligen misslyckas ganska ofta och kan mindre än han säger. Sigrid som är sämst i varje lagarbete och alltid klarar sig med en hårsmån.
Men vår favorit är kvar söderkillen Urban!

Halv åtta hos mig då? Inte lika hög nivå som förr och igår var ju allt en katastrof tycker jag. Totalt så misslyckades hon med huvudrätt och efterrätt. Tummen ned!

Vakande för en timme sen och gick upp då jag inte kunde somna om, kramade min älskling hej då och satte en deg. Japp ska baka frallor. Har även hunnit med disken.
Vet ju om att jag kan lägga mig ned och somna om när jag vill under dagen...jag är ju sjukskriven.
Ska väl slötitta på något. Vet inte riktigt vad det blir, för tillfälligt är det Snoken...men inte riktigt vad jag kände för. Skilda världar säsong 5 är ju avklarad.

Nej nu har degen jäst färdigt, kort kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0