Tack Marie!

Jag är hopplöst glömsk ibland. Tack snälla Marie, paketet kom i fredags. Skulle lagt upp bild på figurerna men det har totalt fallit ur minnet.
Här är de iallafall. De längst fram Lila Barbafin och svart Barbaskön



Hade alla i Barbafamiljen som liten, mor vart tog de vägen??? Samma gäller Smurfarna hade jättemånga vart tog de vägen? Får jag besöka er källare mor om jag lovar att inte ta något som inte är mitt?????
Skulle även vilja gå igenom byrån den vita som stod på Ljusterö, där finns nog mycket smått och gått bla mina bilar.

Så har ni läsare smurfar eller barbafigurer och Tintin figurer hemma så skicka dem till mig om ni inte vill ha dessa kvar. Vill ni att jag står för portot är drt inga problem. Vill ni ha en slant är det heller inga problem! jag älskar pryttlar :-)!!!


Kommentarer
Postat av: Celine - mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig!

Smurfar vill vi med ha. =) Grabben är smurftokig och vi andra gillar också smurfar.

2012-03-11 @ 08:58:24
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0