Städar!

Nu håller Sture på att dammsuga och torka golven. Lugn, lugn, lugn...jag har plockat undan allt, diskat och dammat+hängt allt tvätt som han tvättade i tvättstugan.

Se så duktig han är



Stolarna är borta!!!!!!



Men golvet är skinande rent!!!!

Här var stolarna!



När Sture gör något då gör man det ordentligt som tex flytta undan möblerna så att man kan ta golven ordentligt!


Jag drar ut stolarna och dammsuger+torkar, sen när det är torrt drar jag tillbaka stolarna och gör samma procedur bakom dem.

Sista rummet är på gång sen ska vi åka och köpa en kontakt till napplampan.

Sture är igång och torkar av alla stolar till matsalsbordet...ops dem glömde jag visst...sorry!!!!


Kommentarer
Postat av: Celine - mamma uppgraderad med AS

hehe Ni verkar vara ett bra team. Ja<g gillar färgerna på era skåp i köket. Men jag blir inte riktigt klok på stolarna i köket. Vad är de för färg på dem`?

2012-03-10 @ 15:23:22
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0