Sovit en stund!

Somnade ifrån Beck. Borde ha sovit längre men vaknade av ett ryck. Undrar vart min älskling är, han brukar vara hemma vid den här tiden. Nej just det han skulle byta trakt idag och killen som skulle köra kunde inte den trakten alls. Men Sture kan den, så var det. Nu kom det här med glömskan igen.
Han sa det ju vid middagen igår. Blir nog senare än vanligt idag.



Kanske jag ska rulla lite köttbullar som vi ska äta imorgon så jag gör någon nytta. Middagen igår blir samma som igår för Sture gjorde en stor sats med klyftpotatis och stek finns det kvar några skivor i kylen, resten frös han in.


Köttbullar är ju smaskens eller vad tycker ni?



Nej ska fortsätta att titta på Beck tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0