Söndags morgon!

Svar på kommentar: Stolarna är blå med träfärgad träsits samma gäller bordet som har samma blå färg och träfärgad träskiva.
Skåpluckorna är lite ljusare blå Dalablå kan man säga. de är målade efter stolarna och bordet så det skulle passa in. Egentligen vill jag ha gammelrosa i köket.



Tycker napplampan blev lite stark men det är samma watt som satt i när vi köpte den.
Tog två bilder av varje en med och en utan blixt. Men jag ska kolla efter en svagare, den här är även matt, klar skulle bli alldeles för stark och inte bli en napp längre. Som de såg ut förr. Med ring och vit sugpropp.









Melodifestivalen då. Jag var orolig att Danny skulle ta det och gud så sur han blev när han inte gjorde det. Dålig förlorare.

På topp tre hade jag Loreen, Lisa och Dead by April som gemensam fyra hade jag Torsten och Molly.
Sture dissade Loreen pga att man inte hörde vad hon sjöng förutom refrängen otroligt dåligt ljud i Melodifestivalen nu för tiden...håller med honom där.
Så här blev det iallafall.

Här är finalpoängen

Loreen - Euphoria 268 poäng

Danny - Amazing 198 poäng

Ulrik Munther - Soldiers 88 poäng

David Lindgren - Shout it out 88 poäng

Molly Sandén - Why am I crying 77 poäng

Top Cats - Baby doll 58 poäng

Dead by April - Mystery 52 poäng

Thorsten Flinck - Jag reser mig igen 43 poäng

Lisa Miskovsky - Why start a fire 39 poäng

Björn Ranelid ft. Sara Li - Mirakel 25 poäng

 

Till det smaskade vi i oss detta. Sture är inte jätteförtjust i dipp men denna smak gillade han Tzaziki...typiskt mindre till mig:

 

Sen såg vi faktiskt Sing along igår, bäst hittills. Det allra första de gör sjunga en låt och sen föreställa alla ord som kommer upp i låten. Blottaren var väl bra???? Skrattade gott där.

Nej oj kl är redna åtta, just det vaknade först kl 7.15, riktig sovmorgon för mig :-).

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0