Mår piss!

Usch fy säger jag bara. Det kliar i ansiktet, är supertrött har varit vaken sen fyra, kroppen värker och jag känner mig febrig, halsen killar och jag hostar, är deppig, grinig och irriterad!
Livet är pest. Har inga krafter kvar längre.
Ja så här känner jag mig.

Sture kom hem redan strax före elva idag och han märkte med en gång att det var något. Kom med ideen att när han sovit kunde vi åka iväg och handla lite smått och gott till helgen. Vi ska ju göra klyftpotatisen de bjöd på i halv åtta hos mig i veckan, den med fetaost och oliver, vi måste ha något till så det föreslog han att vi skulle handla bla.


Med en sådan karl borde man inte må så här. Vi handlade allt igår och idag skulle Sture hem, duscha, sova några timmar sen slappa framför tv:n innan middagen. Men tydligen är jag viktigare än hans inplanerade dag.
Han vet att om jag får komma ut lite så blir jag piggare och mår lite bättre. Kanske syret som gör det vad vet jag?

Jag älskar den mannen och tanken på honom gör faktiskt att jag mår bättre.
Han är helt enkelt bara helt underbar.
Behovet jag har just nu är sömn och det ska jag försöka få nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0