Lördags morgon!

Ha ha Marie du är rolig du. Bullarna var lite för länge de var på gränsen från bruna till svarta undertill. Varma mackan orkade jag inte vänta på, all ost var smält och färgen skit detsamma :-).
Trodde inte chokladen skulle var god faktiskt, men det var precis lagom med lakrits och Sture som inte alls gillar kombinationen av lakrits och choklad gillade denna.
Åh har du inte slängt dessa små söta Barbafigurer så vet du vart du ska stoppa dem!!!!! Brevlådan :-)

Middagen igår:

Toscana



Vesuvio



Kommer ni ihåg när man gick i lågstadiet? När fröken visade upp först tio fingrar sen nio och man skulle tala om vad det blev...minns ni?
Inte blev det 29 och inte fick fröken svaret: Jag förstår inta vad du menar!!!!!
Detta är Sture i ett nötskal när vi spelade Uno och mina kort blev 19 poäng.
Men vad är det för fel i skallen på karlarna????? Sen spelade vi Chicago och jag visade upp två fingrar...klockrent för par annars två fingrar och sen två fingrar igen för två par. Sture ger mig för två par och blir sen sur för att jag inte är tydlig nog. Jag la ned allt fingervisande och tog papper och penna istället.
Kolla vilken fin kåk jag fick och vann på detta hela spelet.



Ska bli skönt att bryta tystnaden på fredag nästa vecka!!!!

Vet ni vad jag har???
Fel, fel, fel inte en deg på jäsning!!!!!
Utan jag har Cup cakes som håller på att svalna på galler innan de ska dekoreras med frosting. De måste ju svalna först annars smälter ju frostingen. Hm onödig upplysning eller hur?
Nu ska jag diska!



Kommentarer
Postat av: Celine

Vetdu... Jag har full förståelse för att Sture blir irriterad då du inte kompletterar krioosspråket med tal eller text. =) Jag hade inte heller förstått.

2012-03-03 @ 08:50:15
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0