Lördag!

Nu har jag dammsugit, dammat, plockat undan, sorterat tvätt, lagt fram nya lakan, tvättat toaletterna. Jag gick upp kl 7.30 då jag vaknade...snacka om vad jag är snabb!!!
Nu sitter jag här och knackar ned skit.

En fråga till alla läsare ja ni som får lön den 25 mars, fick ni lön i Fredags eller får ni först på Måndag? Vi diskuterade detta igår på jobbet och vissa påstår att idag är det ändrat alla får på Fredagen som har lön den 25 då den 25 är på en Söndag.
Förr var det så att var den 25 på en Söndag fick man lön på Måndagen och var den 25 på en Lördag så fick man lön på fredagen. Vill veta hur det ligger till. Är det ändrat för all så alla får lön på Fredagen när den 25 är en Söndag? Snälla alla ni som har lön den 25 kan ni ge mig ett svar?

Sture har lön den 25 och fick den igår.

Igår drack jag lite bubbel och det blev ett hjärta i skummet. Ser ni det?





Kul va?
Ja jag vet hur töntigt som helst är det.


Nu är det frukost dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0