Har tråkigt!

Usch vad tråkigt jag har just nu. Käkade frukost och läste Tara, löste korsord, diskade igen och sitter nu här igen. Sture krattar rabatten på gården och springer upp och ned mellan tvättstugan, hemmet och rabatten.
Snart kommer han med en kasse tvätt och ber mig hänga det så han kan fortsätta med rabatten, kan sätta en hundring på det.
Vi hänger tröjor, byxor och det som inte tål tumlare hemma på ett torkställ. Tar sådan tid att få det att torka i torkrummet och kläderna ska ju inte användas idag iallfall.


Drog dammsugaren över lägenheten också så nu är det rent överallt och jag vet inte alls vad jag vill göra nu.
Äsch jag lägger mig i soffan och kollar på en Dvd så får jag se om jag kommer på något roligare att göra.

Kommentarer
Postat av: Celine - Änglamamma | Tävla hos mig

Sv - Jo, troligen var det något jag åt som magen reagerade på-

2012-03-17 @ 18:12:39
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0