Handlat!

Du retade upp mig Klara. Du en sak det röks under fläkten eller vid köksbordet med öppet fönster. Inte i något annat rum och vi vädrar ordentligt...skit kärring! Elvis klockan är en smaksak, men jag äger ingen tyvärr. Ja jag har många prylar jag samlar på det stämmer. Men vad fasiken har du med det att göra? Sen såg det lite rörigt ut på bilderna i blogginlägget där Sture städar, men det berodde på att saker från badrummet var utflyttade till hallen och stolarna till ett annat rum, knäppo!!!
Morr på dig!

Nu har jag köpt en pryl till, till vårt vackra hem :-).

Kolla en Påskkärring. Det är ju Påsk snart.



Sen snacks tills ikväll. Jäklar City Gross totalt tomt på dipp hyllan eller nästan då, men någon Tortilla fanns inte enbart toma kartonger.


Kommentarer
Postat av: Celine - mamma uppgraderad med AS

Ja men du fick ju tag på god dipp ändå. Ät för mig med. Här blir det inget lördagsgott. Men då jag fått pengar skall jag köpa dipp och paprika. mums



Hos oss är det totalt rökförbud inne. Men på tomten får besökarna röka om de måste (de är bara min mor).



Jag har budat på en kortlek med Elvis i. Hoppas kunna hämta den under veckan.

2012-03-10 @ 16:00:52
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0