Bullfest!

Har en bulldeg på jäsning. Det ska bil vanilj och blåbärsbullar. Skulle ha bakat förra veckan, men hade så mycket annat som jag bakat då och som inte gick att frysa in. Tosca, cupcakes, muffins, havreflarn, vet att vissa saker kan man frysa in men jag tycker inte det blir lika bra då.

Vår middag i förrgår och igår.

Currykorv med penne





Jag älskar Curry men tyckte att detta var för stark och att det inte smakade Curry, Sture tyckte att jag tappat smaklökarna och att det var alldeles lagom med Curry och styrka. Hm håller inte med alls. men så var det jag som gjorde maten också och då blir det aldrig helt bra.
bakning är min grej, matlagning är Stures grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0