Bakar för fullt!



Frallorna blev min frukost, sen satte jag på Snoken men somnade omgående ca kl sju.
Vaknade av att Sture ringde kl halv tio. Smartskalle som han är!!! Kan väl fasiken inte prata i telefonen.

Han sa att han struntar i mötet ikväll, något frivilligt fackmöte angående sopåkarnas löner.
Min älskling fick huvudvärk igår som bara blivit värre. Ska hjälpa honom att kurera sig när han kommer hem. Nej du inte bara sova utan rätta tabletterna+en kall trasa på huvudet blir det vad han än säger.

Vad jag svarade i luren...jo enbart ja och sen att jag behövde lite handlat. Han bad mig skicka sms vilket jag nu gjort.
men ringa mig????? Han kunde sänt ett sms som jag istället skulle svara på. Fasiken en vecka kvar i tystnad!!!!


Vet ni vad jag har ute i köket? Jo en deg till på jäsning...Rågsiktskakor ska det bli. Sen ska jag baka muffins och Toscakaka men väntar bara på att mjölken ska kommer hem!
Eller ska jag baka kanelbullar till min älskling?

Nej bullar får det bli imorgon orkar inte göra de idag.
Nu ska jag baka ut kakorna och låta de jäsa i 30 minuter sen skjuts in i ungen, bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0