Hur positiv som helst!

Med risk för att hänga ut någon och med risk för att få på sig griniga läsare som letar fel så skriver jag bara ett enda ord.
Skitstyrelse!!!!!!!

Nog!

Igår satt vi ute till kl åtta på kvällen men då började det faktiskt att bli lite kallt så vi gick in och ägnade oss åt kortspel.
En granne fotade en liten igelkott som kröp så sött i buskarna, hoppas att han mailar bilden till mig då ska jag lägga upp den här i bloggen. Han mailade via mobilen men det kom inte fram till mig igår, så han får väl maila på normalt sätt :).

Vad står på schemat idag då?
Jo samma Lördagsnöje som alltid: TVÄTTSTUGAN! Yippie vad kul!

Det som gör det ännu roligare är att det är lakantvätt idag...yippie vad kul ännu mera tvätt.
Suck och så har Sture bestämt sig för ingen bilkörning i helgen...så jäklar trist när han gör så, då kan man inte åka iväg och göra något kul. Handlar inte om att han tar en öl för mycket utan om att nu ställer jag bilen ska bara slappa och ha dö tråkigt....grrrrr!!!!!!
Kul att jag är igång igen med bloggandet va+ samma positiva och glada tjej som alltid.
Eller hur?

En grinig sak till är att Dn sen i Tisdags har legat utanför porten. Fick svar från Dn igår om varför... för distributören inte kommer in men de har kontaktat fastighetsägaren för att få nyckel etc. Vi har inte bytt lås då är det personen som delar ut tidningen som sumpat nyckel...grrr!!!!
Kolla här vilket väder det är:



Här har vi DN torr och fin. Inte mycket va!!!!!



Men jag är glad för mina monsterpelargoner som blommar i ett och bara blir större och större:









Nu ska jag äta frukost och läsa en blöt DN. Hoppas kryssidan är riktigt blöt så att det inte går att fuylla i rutorna med penna!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0