Tisdag!

Du har nog rätt Celine jag borde göra en egen Måndagslista. Men hinner inte då jag har annat att göra på morgonen och måste iväg till jobbet. Jag vill bara rasa ned de tankar jag har för tillfälligt i bloggen.

Idag blev jag glad av att se solen skina och att det var 10+ ute, åter igen 2-siffrigt på morgonen. Sommaren kommer åter igen, jag bara vet det.
Vår sjöutsikt:



Vad jag sovit bra inatt, har väl vaknat någon gång och gått på toa, men annars är det 8 timmar jag sovit. Kunde ha sovit mera eftersom jag sov djupt och inte fattade att signalen som även fanns i drömmen var kl som ringde.

Stackars min älskling har glömt sin lunch hemma ett gäng äggmackor. Nu kör han grovsopbilen och då får de ta med mat själva annars äter de ute på lunchhak när de kör hushållssopor.


Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Du kan ju göra den på måndag när du kommer hem likaväl. =)

2012-06-06 @ 17:20:29
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0