Tidig Lördags morgon!

God morgon i ottan. har redan tvättat badrummet rent och fint, fotat den fina balkongen och även blommorna jag fick igår av en förälder.
Nu kommer jag att vara lite barnslig, ironisk, elak, korkad om jag tror att det är så men det anser jag att jag har full rätt att vara ibland, så hoppas alla kan ta det rätt. Men de som enbart droppar kommentarer när de kan skriva något negativt kommer nog snabbt att trycka på sitt tangentbord :-).
Jag fick blommor av en förälder igår....oj tystnadsplikten :-)
 
Titta vilken fin bukett jag fick
 
      
 
Tog lite bilder på vår fina balkong när ändå var igång men kameran.
 
Köpte denna förra helgen visst är den fin?
 
 

 
 
 
 
 
Ja se det regnar det var väl roligt HURRA!!!
 
Den svenska sommaren i ett nötskal.
 
 
Ikväll ska vi hem till syrran och få middag. Blir grillat och sitta ute under tak, men spela roll för de har lovat att det ska börja klarna upp till i eftermiddag. Men väderprognoserna stämmer sällan numera.
Nu ska jag ta mig an köket och sen vika tvätt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan det inte räknas som bestickning/muta också? ;) *ironi*

Fina i alla fall och vilken fiffig kanna, för det ser i alla fall ut som man hänger den över räcket.

Ha en trevlig kväll oavsett väder!

Svar: Japp den hänger man över räcket och den är halv. Alltså platt där bak och rund där fram, ser ut som man delat en kanna i två delar. 149 kr på Blomsterlandet. Finns i blå, grön och vit också.
kerstin olsson

2012-06-30 @ 08:46:27
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0