Söndagen!

Men man kan bli tokig för mindre. Stures lön har inte kommit in kollade precis. Lugn vi har pengar men lönen ska sitta där den 25 varje månad.
Jag fick min innan midsommar och på den är alla räkningar betalade+att jag hade pengar kvar efter det. Men vi har handlat lite i helgen och jag skulle behöva betala några småräkningar till som inte kommit ännu.
Men lönen kommer säkert in under dagen. Vi handlade lite blommor igår till rabatterna.
Så här blev det...Margariterna är sen för+de röd/lila Petuniorna och den gula:
 
 
 
 
Vi satte även en rosa Pelargon och Timjan, oregano och basilika
 
 
Sen hittade Sture en vattenspridare i fyndlådan på City Gross för 10 spänn:
 
 
 
Idag grillade vi korv och hade hemmagjord potatissallad till middag för tredje dagen i rad.
 
 
I glasen? Coca Cola och Fanta Exotisk.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Det är idag hon fyller. Vi valde i år att låta henne firas hemma hos sin farmor och farfar. Då har vi liksom lättare att åka när vi vill. Det är jobbigare om de kommer hit.

2012-06-25 @ 13:29:43
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Jo, jag har märkt att man kan ladda upp flera foton. Brukar göra det sen tar jag bort dem ur inlägget där de automatiskt hamnar och lägger därefter in dem ett efter ett i stället.

2012-06-25 @ 13:35:38
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0