Söndag!

Glömde ju visa de nya tandborsthållarna vi köpte. Förut hade vi en pingvin var där man hängde tandborsten mellan pingvinens ben. Inköpt på lagerhouse.

Dessa två är också köpta på lagerhouse:





Tittut här är tandborsten!



Här är de gamla hållarna som jag nu använder till fotfilen och tvättbollen





Clivia är en blomma som jag har 3 stycken av och alla blommar nu och det är fullt med knoppar:





Jaha vad gör man nu då? Vaknade redan kl 5 imorse till en grå och trist Söndag! kanske ska jag lägga mig och läsa min bok så jag kan börja på nästa imorgon!
Men jag måste äta något först.

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Offörskämt att vara så pigg som du verkar vara på en söndag. ;-)

2012-06-24 @ 10:43:34
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0