Sjukt ont!

Helt slut. Igår hade jag verkligen ont i en tand som han slipade till sist då jag bitit av en liten bit. Den har spökat då och då pga att lagningen går väldigt långt ned. Men hela dagen igår tog jag smärtstillande och kunde knappt äta. Inatt vid ett vaknade jag och tog åter igen smärtstillande sen vaknade jag kl 6.30 och kände bara en ömhet i munnen. Tandköttet över tanden är ömt och svullet, tror det är svullet eller så känns det bara så.
Men ingen värk?????? Jag kommer ringa tandläkaren som har öppet idag och imorgon och sen stänger för semester. Jag vill ha en tid gärna tidigt idag då jag stänger så att jag kanske bara kommer lite för sent. Men kan säga så här att jag tar vilken tid som helst och hoppas att han kan peta in mig någonstans.
Återkommer senare med info om hur det blev.
Ni får nöja er med ett tandläkarinlägg så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0