Semester!




Regnskurar???? Jo kyss mig va!!!!!! Det är ihållande ösregn ute. Vilket jävla skit väder. Idag ska vi in på smaka på Stockholm, man kommer ju vara sjöblöt. men ta paraply då anser ni. Paraply??? I folkmassan som alltid är där och alla dessa låga träd jämte alla restaurangtält.

Jo jag tar paraflaxet och sen sätter jag mig i mitten där de har ett stort tälttak så får Sture gå och handla...är iallafall han som har pluskan med sig.

Vi har dragit ut en karta över alla restauranger och prickat för de vi vill äta hos så det blir enkelt och smidigt att hitta rätt. Vi har även dragit ut alla restaurangers menyer. Vi gör så varje år.  Sen äter vi några smakportioner går sen och fönstershoppar+shoppar (enligt mig) sen tillbaka och äta lite till bla vitlöksglassen om det inte är för kallt idag. kan tilläggas att en smakportion kostar 25 kronor.

Kartan över Kungsträdgården:



När vi kommer hem så lovar jag att ni ska få se en drös blöta bilder.
Nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0