Regnig Tisdag!

Så trött jag blir. I förrgår bet Sture av en bit på en tand. Fick tid igår...kostnad 1450 kronor.

Jag har en tand som det började ila i, i helgen och den är öm när man trycker på den. Ser hel och fin ut och tandköttet ser bra ut. Men jag har ju precis varit hos tandläkaren och allt såg bra ut. Men ska ringa idag och fråga om jag kan få en tid för att kolla upp tanden.

Kände en ilning när jag åt kalla tomater redan i Onsdag två dagar efter mitt tandläkare besök, men gissade att det var pga att han tagit bort tandsten för det har ilat förr lite efter det.

Sen har jag en räkning liggandes som ska betalas nu vid lön på 2050 kronor som jag då fick förra Måndagen. Mina snälla föräldrar hjälper mig med halva och det känns jätteskönt.

Nu ska jag äta frukost sen bege mig till jobbet, har bara strosat runt idag och inte fått något vettigt gjort. Sen det jag har fått gjort har tagit längre tid än vanligt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0