Måndag!!!!!

Dn ligger fortfarande utanför porten. Men hos DN väntas de få ett ilsket mail idag från lilla mig. De håller inte vad de lovar och säger en sak till mig och en sak till styrelsen.
Nej aldrig mer DN efter denna prövoperiod.


Måndag igen vad veckorna rasar iväg...14 dagar till jobbar jag sen har jag semester, den börjar vecka 28. I sommar har Sture två veckor och vi ska bla till Norröra, strömma kanaltur till Sandhamn och Birka.
Sen ska vi göra Stockholm som guider bla har jag dragit ut en turistbrochyr med bla karta och allt över Södermalm, sen vill jag ta en av rundtursbåtarna, äta ute varje dag vi är inne i stan på nya restauranger. Vara inne i stan till frukost vissa dagar och äta den på något härligt frukostställe.


Ska bli jättemysigt det här. Vi är också helt överens med de tvi kommit fram till. Sen om vi känner för att trappa ned och bara vara hemma flera dagar jag då blir det ändringar i schemat, sen beror det ju även på vädret.

 



 



 

 

Vad ska ni göra i sommar då?



Trackback
RSS 2.0