Måndag? Igen!

Tänk va!!! I Lördags var det den kallaste Junidagen i Stockholm på 84 år inte sedan 1928 har det varit så kallt. Högsta uppmätta temperatur var 5+. Inte klokt alltså det är vinter igen, men utan snö.
Idag är det iallafall 8,6 och lite solglimtar. Inte regn idag med tack!


Måndag idag då och jobbdag igen, slutar kl 16 idag och börjar 8.30. Känner mig jätteseg trots att jag sovit bra inatt, men fick ju en attack igår av migrän som bara small till när vi kom hem. Tog två Eeze det receptfria och det kan hjälpa om jag tar det omgående. Smärtan som plötsligt dök upp var svag och det kändes luddigt över ena ögat som när foten sover. Jag förstod nästan genast vad det var så tog tabletterna och la mig att sova i ett par timmar. Idag känner jag lite, lite så har tagit två tabletter till, men har med mig mina tabletter på recept som är svindyra ifall det blir värre.

Skulle vilja vara ledig ett tag nu, så jag längtar verkligen efter min semester 5 veckor ska jag ha och det är veckorna 28-32. Sture har 30-31 så vi får två veckor i sommar, brukar bara ha en eftersom han går på timmar, men nu unnar vi oss två tillsammans. Vi ska vara turister i vår egen stad och ska bla åka ut till Norröra (Saltkråkan), Öregrund en vacker Skärgårdsmiljö i Stockholms skärgård med mycket sevärdheter, Söders höjder och söders sevärdheter, Guidad båttur runt Stockholm och lite till. Ska bli supertrevligt bara vädret är med också så inte semestern regnar bort.
Nu måste jag käka så ni får ha en bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Kanske du med skulle hoppa på och göra en m¨åndagslista på måndagarna för att peppa upp dig själv lite. =)



Vi har +14,3 här hos oss i skuggan.

2012-06-04 @ 15:49:26
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0