Jösses!!!!

Men vad fasiken har ni gjort?????? Ta tillbaka gamla blogg.se. Är fult och rörigt!!!! Tar längre tid för att ladda upp bilder...suckar högt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Försökte dra bilderna som det står att man kan göra men då står det bara laddar och inget händer...någon som vet hur detta går till??? kan man ladda upp flera bilder åt gången?
Usch är redan på uselt humör!!!!!
 
Ringde tandläkaren som sa att jag skulle köpa ett bakteriedödande medel på apoteket då värken ganska säkert kom från att tandsten tagits bort ochatt det sen kommit ned smuts mellan tand och tandkött. Köpte det igår för då hade jag otrolig värk kunde int eens prata pga att tungan kom mot tanden så de tillade värre än någonsin.
 
Sen kl fyra igår har jagenbart tagit en Ipren och det var inatt, kanske beronde på att jag gnisslat tänder och stört den onda.
Har sköljt två gånger med medlet och ska göra det efter frukosten också, man kan ju inte gå och ha ont hela tiden. är det inte borta helt på Torsdag så ringer jag tandläkaren igen. de har stängt Måndag-Onsdag och öppnar igen på Torsdag.

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Tyvärr har jag ingen aning om vad som kan ha hänt. Känner knappt igen mig själv här inne längre... Hmmm...

Vad var det för medel du köpte på apoteket?

2012-06-21 @ 20:07:16
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0