Jäklar DN!!!!

Är rasande i två veckor på Tisdag så har DN legat utanför porten, jag mailade när det hänt tre gånger och som svar på varför fick jag detta:
Hej!

Tack för ditt mejl.


Vi beklagar verkligen att vi i nuläget inte kan leverera Dagens Nyheter

till
dig.
Anledningen till det är att budet för närvarande inte har möjlighet att
komma
in i din port.

Ärendet är dock vidarebefordrat till distributörens säkerhetsavdelning som

kontaktar din fastighetsägare för att få en ny nyckel, bricka alternativt
internkod.



Då kontaktade jag styrelsen i Tisdags som i sin tur kontaktade Dn och fick ett helt annat svar:
Hej Kerstin!

Jag har talat med Pressens morgontjänst. De lade om sina
utdelningsrundor och fick i samband med det oordning på sina nycklar.
De åker just nu runt och provar vilka nycklar som går till vilka> portar, så att utdelarna ska komma in under sina nya rundor. Han sa
Att problemet med att tidningarna läggs utanför porten ska vara
ha åtgärdat till imorgon eller senast till på lördag.



När jag hämtade upp tidningen IDAG trots att det skulle vara åtgärdat till idag
så var den sjöblöt och totalt oläslig.
Jag vill verkligen läsa den och såg när jag hängde den på tork
att det fanns en hel del trevlig info i tidningen om semester bla. Jäklar idioter säger jag bara, då får man väl haka fast tidningen i handtaget inte lägga den på backen.

Detta är en provprenumeration en månad för 19 kronor. Prenumererade flera år förrut, men tidningen uteblev eller hamnade hos grannen, de bytte ut korsorden till det sämre så jag sa upp den. men kan man prova en månad gratis eller betala enbart 19 kronor så är det okey. men itne att få hämta tidsningen själv i två veckor och dessutom blöt flera gånge roch idag sjöblöt!!!!!!!

Se här!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0