Fredag idag tralalalalalalalalalaaaaaa!!!!!

Ja idag är det då Fredag och sista jobbardagen på veckan! Bloggen såg helt sjuk ut igår morse efter jag hade loggat in allt var huller och buller, därför kunde jag inte blogga igår morse.

Det var en solig och fin dag igår och vi hade picknick med barnen i en lekpark en bit bort. Vi var borta hela förmiddagen och käkade pastasallad med kyckling till lunch efter fick barnen frukt och mariekex.
Vi hade tur med vädret solen lös men ibland dök den bakom mörka moln som aldrig släppte ifrån sig en droppe.


Kvällen så gick vi ned på gården ett tag sen såg vi halv åtta hos mig och Bygglov. Sen började helvetet jag kunde inte somna låg och rullade nästan fram till kl tolv, sen har jag vaknat flera gånger. Så brukar aldrig jag göra, jag somnar sen kan jag vakna och vara vaken ibland i flera timmar. Ja det är ju inte ofta men det händer, så sover jag dåligt så är det så det går till. Men igår vet jag inte vad det var. Är urtrött idag och så stänger man idag med.
Skulle gärna vilja sova en stund efter jobbet idag, men det är ju bara att glömma när man slutar kl sex.


Idag skiner solen igen och det är 11+, åter en härlig solig och varm dag. Kanske det blir så varmt att man kan ta fram vattenspridaren till barnen idag.
Ha en bra Fredag alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0